Yalnız Değilsiniz!

Çok uzun bir sürenin ardından bir şeyler yazmak istedim. Tam da yazacak birşeyler ararken sevgili Davut Topcan‘ın yeni projesini gördüm. Bu yazıyla bir nebzede olsa Davut Topcan’a ve projesine destek olmak istedim.

Projenin ismi “Her Şeye Rağmen Yalnız Değiller!”. Konu olarak ise kanserli hastalara umut dağıtmayı planlıyor. Proje hakkında daha ayrıntılı bilgiyi herseyeragmenyalnizdegiller.com‘dan alabilirsiniz ve sizler de bu projeye destek olabilirsiniz.

Etiketlendi:

3 thoughts on “Yalnız Değilsiniz!

  1. Seval 19 Eylül, 2009, 11:58 Reply

    Yazı ve destek için teşekkürler. Ben de Ankara’da aktif faaliyet gösteriyorum derneğimiz için. Seni de etkinliklerimize bekleriz Tanju 🙂

  2. Tanju Yıldız 20 Eylül, 2009, 1:22 Reply

    Tabii ki neden olmasın ben gönüllüyüm. Şu an Sivastayım. Buradan Davut Abime de sesleniyorum 🙂 Elimden ne gelirse yapmaya hazırım Seval. Yorumun için teşekkürler.

  3. temel fıkraları 2 Ekim, 2009, 4:22 Reply

    bu oldukça faydalı bilgi için çok teşekkür ediyorum

Bir Cevap Yazın

